donderdag 9 augustus 2012

Hallo Allemaal

Nog een week vakantie en dan mogen de jongens weer naar school.
De oudste naar een nieuwe school in Venlo, dus hij moet met de trein naar school toe.
De jongste gaat naar het examejaar, en gaat beginnen met twee weken stage.
Ik ben bezig met wat verschillende dingen maar kan daar niet veel van laten zien, maar een ding wel hier een foto.

Het is een sal van de volgende site.
Het is een hele leuke site met verschillende patroontjes van mooie meisjes.
Ik loop een beetje achter maar dat komt wel goed.
Zal gauw weer verder gaan met dit borduurwerkje maar eerst wat andere dingen afmaken.
Als het gaat laat ik daar de foto's van zien.
Mijn voet wordt langzaam aan beter dus dat is goed nieuws.
Misschien zie ik jullie tijdens de tentoonstelling in Roermond volgende week van 17 t/m 19 aug.
kijk even op de site van Naald & Draad
Groetjes Monique
.

Geen opmerkingen: