zondag 25 september 2011

Stof voor pronkrol

Hallo allemaal.

Hierbij een foto van de stof voor mij pronkrol.
Ik heb lang getwijfeld maar deze is het toch geworden.
Vind hem erg mooi van kleur.

Stof voor mijn pronkrol. Mooi blauw.
Wat vinden jullie ervan.
Ik ga er allerlei verschillende blauwe en witte werkjes op maken.
Ik denk wel dat dit een mooie combinatie gaat worden.
Ik ga er misschien ook wel gele tinten in gebruiken maar dat weet ik nog niet zeker.
Dit laat ik zeker aan jullie weten.


Verder heb ik nog wat leuke boekjes gekocht van rico in duitsland ze waren daar in de uitverkoop.
Bij een hele leuke hobbywinkel in Aken.
Hier is ook nog een foto van mijn schoolmerklapje.
Vindt hem wel heel leuk geworden.

Schoolmerk lapje.



Dit tasje heb ik gemaakt voor een nichtje ze is gek van de kleur groen.Ik had em al een tijd geleden gehaakt ik moest alleeen nog de voering er in maken en dat heb ik vandaag maar gedaan en meteen aan haar geven.

Groen gehaakt tasje met bloemen.
Telefoon hoesje.

Ze vond hem geweldig, er zat ook nog een mapje voor haar mobiel bij.
Dit was het weer voor vandaag zie jullie gauw weer.
Monique

Geen opmerkingen: